Firmy

Kolekcja zdjęć „Disconnect” by Fotolia

nauka fotografii

Zinkevych/bigstockphoto.com

Serwis stockowy firmy Adobe przygotował nową inicjatywę, która ma poprawić wizerunek i podnieść wartość fotografii stockowych, które obecnie bywają utożsamiane z nudą, powtarzalnością i brakiem walorów estetycznych. Adobe zainicjowało stworzenie kolekcji zdjęć, które następnie zostaną udostępnione do sprzedaży. Zdjęcia, które powstaną w ramach kolekcji „Disconnect” by Fotolia mają być przede wszystkim autentyczne, naturalne, wywołujące emocje. W inicjatywie weźmie udział trójka uczestników, która uda się w różne rejony świata, by uchwycić jego piękno na fotografii.

Wybrana trójka to znani w świecie fotografii twórcy zdjęć. Wśród znalazła się polka, Sonia Szóstak, według Fashion Magazine najlepsza debiutantka, która pojedzie do Filipin. Drugim uczestnikiem jest Brice Portolano (jeden z popularniejszych francuskich fotografów w sieci, wytypowany w rankingu 100 najpopularniejszych fotografów w Internecie 2016 roku), który pojedzie do Nambii. Ostatnim uczestnikiem wydarzenia będzie Theo Gosselin, znany podróżnik, który swoje umiejętności wykorzysta w trakcie podróży do Islandii. Wszyscy uczestnicy polecą do wybranego pomiędzy kwietniem a czerwcem tego roku i wykonają fotografie, które mają oddać uroki i styl życia w danym kraju. z wykonanych przez tójkę fotografów powstanie kolekcja zdjęć „Disconnect” by Fotolia, które następnie trafią do sprzedaży. Zainteresowani będą mogli pobrać kilka zdjęć za darmo. Muszą jednak dokładnie śledzić wydarzenie, bo darmowe zdjęcia będą udostępnione tylko w wybranym czasie.